Contact
0416 35 20 40
ma-vr: 09.00 - 17.30 uur
za: 09.00 - 14.00 uur
Stuur ons een e-mail
Zoeken
Zoek op naam, trefwoord
of bestemming.


sluit venster   X
Hoe dien ik een klacht in?

Euronature B.V. volgt de klachtenprocedure van de ANVR zoals uitgelegd in artikel 12. Constateert u onvolkomenheden in de uitvoering van de reisovereenkomst, meld dit dan ter plaatse bij de accommodatiehouder, de betrokken leverancier of dienstverlener zodat zij er alles aan kunnen doen om een oplossing te vinden. Is contact niet mogelijk of wordt het probleem niet naar tevredenheid opgelost, neem dan direct vanaf uw vakantieadres telefonisch contact op met Euronature B.V. in Nederland op +31 (0)416 35 20 40 (zie openingstijden). Buiten de kantoortijden, op zon- en feestdagen kunt u een bericht inspreken op de voicemail of een e-mail sturen naar info@euronature.nl.

Wordt de klacht ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis de klacht schriftelijk (met een motivatie) indienen. Zodra wij uw brief ontvangen hebben, sturen we u een ontvangstbevestiging. Euronature B.V. zal uiterlijk één maand na ontvangst van de klacht schriftelijk een inhoudelijke reactie geven.

Wij kunnen u alleen helpen als wij op de hoogte worden gesteld, want bent u eenmaal terug in Nederland dan kunnen wij het probleem achteraf niet meer voor u oplossen. Klachten die dus na terugkomst voor het eerst aan ons worden voorgelegd, nemen wij niet in behandeling. Wanneer u zelf wijzigingen aanbrengt in de reservering(en) of alternatieven boekt, dan kan dit alleen na onze uitdrukkelijke toestemming. In andere gevallen heeft u geen recht op restitutie.

Wanneer de klacht betrekking heeft op de totstandkoming van de boeking, dan kunt u deze uiterlijk binnen één maand na de datum van boeking bij ons indienen.